Followers

Wednesday, September 29, 2010

yeah!!!raya datang lagi

Tgok tajuk pun dah taukan nak cerita ape....saje nak kongsi2 cerita raya tahun nie...memang heppening laa coz smua ader mase pagi raye...menu umah aku macam biasa macam tahun2 lepas...hidangan wajib yang memang ader pagi raye...ketupat nasi...rendang...kebiasaannya rendang daging tpi thun nie buat kelainan cikit...wat rendang ayam...ayam masak merah..sambal kacang n kuah lodeh...tahun nie tambah lagi 1 menu iaitu lepat...mak aku baru belajar buat benda nie...hehehe...tpi menjadi laaa plk...ok2....xmo bebel2....jom layan pic2 raye tahun family aku...huhu



makndak n ezati

abah n cucu2 nyer
sorang dh ciap nk beraye....soang lagi xmandi lg pon...huhu
adek..kak yan...mak...kak yana...aku...sorang g xder...

kak yan n abg ali
hariz n umar
rumahku syurgaku
adek n umar

alwi...n adek2

kak yana n abg man
nie baru cukup semua ank2 pompuan wak sidi....hehe
kami adek beradik
mak n abah tersayang
kak nor...abg ajib n budak pipi labuh...

3 comments:

  1. amy, aku suka ko punye blog ni..cantik..mana ko dpt weh?? nak cenggini jugak..bunga2 purple..

    ReplyDelete
  2. hmm ye betul, cantik blog ni ..

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete